7 סיבות למה כדאי לבנות אתר דינאמי ב-php

לבנות-אתר-דינאמי-ב-php
דבר שני שצריך לתת עליו את הדעת הוא רמת אבטחת המידע של האתר, בנוסף יש לקחת בחשבון אפשרות של שדרוג עתידי לאתר. מהי אכן הסיבה שבניית אתר ב-php היא  הטובה ביותר?
  1. php היא שפה מאוד ידידותית לעסקים ובכלל לבניית אתר לכל מטרה.
  2. גם מתכנת php מתחיל יכול לעבוד בקלות עם תחביר php. הוא יכול לעשות את העבודה העיקרית, כלומר לבנות קודם את האתר ולאחר מכן להתייחס לפרטים הקטנים.
  3. php מתקשר מצוין עם בסיסי נתונים – ב-php קל מאוד לבנות סקריפטים המתקשרים עם דפי האתר ועם בסיסי נתונים, הסיבה העיקרית לכך היא ש-php מכיל פונקציות מוכללות המתאימות לעבודה עם רוב בסיסי הנתונים.
  4. שפות התכנות האחרות צורכות הרבה מדי משאבים, מה שיגרום אחר כך לאתר להיטען זמן רב מדי.
  5. איכות האבטחה של php הוא ברמה גבוהה מאוד ביחס לאבטחת המידע של שפות התכנות האחרות.
  6. ב-php ישנה מערכת מובנית לניהול של שגיאות ולהקלת העומס על האתר.
  7. באמצעות php אפשר לבנות את האתר על קוד פתוח. זהו אולי אחד היתרונות המרכזיים של php. קוד פתוח מנגיש את האתר בפני מתכנתים אחרים שלא בנו את האתר, ומעבר לכך זה מוזיל משמעותית את העלות של בניית אתר.
יתרונות נוספים של php מעבר ליתרונות המנויות לעיל, ל-php יש יתרונות נוספים, שכאשר הם מצטרפים אחד לאחד הם מהווים יתרון גדול נוסף לשפת תכנות זו. ל-php יש מסנן מובנה לבדיקת תקינות של כתובת מייל. כמו כן ב-PHP ניתן לעשות פענוח דו כיווני והצפנה, ב-php ניתן לבנות אתר ליותר משפה אחת. בקיצור php היא שפת תכנות מאוד מתפתחת היא מתעדכנת כמעט כל חודש עם שיפורים וחידושים נוספים  בתחום, כמו ייבוא של פונקציות, ביטויים סקלריים קבועים וכן פריקה של ארגומנטים. ב-php יש פונקציה מובנית המאפשרת להפוך אובייקט למחרוזת, וכך אפשרי לשלוח את האוביקט דרך הרשת או לשמור בבסיס הנתונים. גם בכל הקשור לאתר שחלק אינטגרלי בו הוא שימוש בתאריכים, כגון חישוב כמה זמן יעבור עד לתאריך יעד מסוים שפת php היא מהמצוינות למטרה זו. היא גם נוחה לגרפיקה, להוספת תמונות, טקסט וכדו'. בקיצור php היא שפת תכנות מאוד מהירה, יעילה, איכותית וזולה.
בסיס הנתונים mysql

בסיס הנתונים mysql

לבסיס הנתונים  mysql יש אינטראקציה מלאה עם מערכות מסחר אלקטרוני ומערכות ניהול תוכן נפוצות. בבסיס

צרו איתנו קשר