בניית חנות וירטואלית – הדרך הטובה ביותר להזניק את כמות המכירות בעסק

הקמת חנות וירטואלית בוורדפרס - המדריך המלא

במשך שנים רבות נעשה שימוש בנוסחה פשוטה כדי לקבוע הצלחה מסחרית, והיא ידועה כ LLL באנגלית, כלומר: Location Location Location , או בעברית: מיקום מיקום מיקום.

כסוחר ממולח, כל מה שהיית צריך צריך לעשות זה פשוט למצוא מיקום טוב לעגלה שלך ולסחורה שלך. תצעק חזק יותר מהיריבים והמתחרים שלך כדי למשוך יותר לקוחות אליך, ובמקביל תשתדל תמיד להיות עם אצבע על הדופק לגבי מלאים כדי לשמור על צמצום הוצאות תפעול כדי להגדיל את הרווחיות של העסק שלך.

הטכנולוגיה של המאה ה -21 שינתה את כללי המשחק מצד אחד, אבל חידדה את אותה נוסחה בעולם הוירטואלי של האינטרנט.

כלומר, היום, זה לא כל כך פשוט "לצעוק הכי חזק". וזה גם לא מבטיח לך היום הכי הרבה לקוחות.

מותגים גדולים ומוכרים לא מצליחים לעתים קרובות להתחבר לצרכנים מודרניים בדיוק בגלל זה. המיקום הפיזי של החנות שלהם או של המפעל שלהם יכול להיות יותר מטרד מאשר יתרון, בעוד חנות קטנה ושכונתית יכולה להתנהל גם בתקציב נמוך וכמעט ללא הוצאות מיותרות כלל על מלאי שנהפך לבלאי.

כל זה הקל על מותגי הקמעונאות הראשונים בדיגיטל ליצור נישה, אפילו בשווקים תחרותיים מאוד. אז אם בניית חנות וירטואלית זה משהו שמדבר אליכם, יש הרבה מקום אונליין.

 

כיצד מתפקדת חנות וירטואלית?

חנות וירטואלית או חנות אינטרנטית מקשרת בין פלטפורמת מסחר אלקטרוני באתר לצ'אט חי, וידאו צ'אט וערוצים חכמים אחרים ליצירת קשר. זה מאפשר לעסקים לתקשר עם הלקוחות המקוונים שלהם כאילו הם נמצאים ממש בחנות פיזית.

קניות וירטואליות וקניות וידאו צומחות בפופולריות במשך שנים רבות, אך מגיפת COVID 19 הייתה גורם מרכזי בהכנסת חנויות וירטואליות למיינסטרים.

 

עוצר לא עוצר קניות!

קורונה. מגפה עולמית. מאות מיליוני אנשים מצאו את עצמם מתמודדים עם עוצרים, סגרים ובידודים סביב העולם בשנים האחרונות, ואיתם רמות וכמויות הקניות המקוונות עלו. לדוגמה, 75% מהקונים בבריטניה הודו שעשו יותר קניות מקוונות בין מרץ 2020 לפברואר 2021. כלומר, יותר ויותר לקוחות ברחבי העולם נטו יותר ויותר להימנע ממקומות ציבוריים בזמן המגיפה. המשמעות היא שיותר אנשים עשו קניות במחשבים ובמכשירים הניידים שלהם במקום ללכת לחנות הפיזית המקומית שלהם.

 

פתרון לסגר: בניית חנות וירטואלית

בניית חנות אינטרנטית המאפשרת לך למכור דברים יכולה להיות מופעלת באמצעות תוכנה פשוטה ושימושית. אבל איך אתה יכול להמשיך לעבור את "המוצר המינימלי בר-קיימא" ולקדם את החברה שלך? להלן ההנחיות המפורטות, כי כמו חנות רגילה, גם חנות וירטואלית זקוקה לתחזוקה, פרסום ושיווק..

  • בחר נישת שוק וצור תוכנית עסקית.
  • בחר שם דומיין מושך וקל
  • בחר ספק עם המלצות וניסיון בבניית חנות וירטואלית או בבניית חנות אינטרנטית
  • "דגם הופעה" – צור "לוק" או מראה לחנות וירטואלית שלך.
  • תוסיף כל הזמן מוצרים לחנות אינטרנטית שלך
  • ארגן משלוחים
  • קדם את החנות הוירטואלית או החנות האינטרנטית שלך

 

אופטימיזציה למכשירים ניידים MOBILE

האם ידעת שגוגל משתמשת באינדקס מיוחד למכשירים ניידים עבור כל האינטרנט מאז 2020? זו הסיבה שאתה חייב להבטיח בעת בניית חנות אינטרנטית שפלטפורמת המסחר האלקטרוני שלך תומכת בחוויית קנייה פנטסטית בנייד.

מערכות הסריקה של גוגל מסתמכות כעת על נתונים שנאספו לגבי אופן העיבוד של האתר שלך במכשירים ניידים כדי לקבוע את מיקומו של האתר ב-SERP למחשבים שולחניים וגם למכשירים ניידים. דירוג דפי ה-SEO שלך עלול להיפגע אם חנות וירטואלית אינה מותאמת למכשירים ניידים, וכתוצאה מכך תעבורה נמוכה משמעותית תגיע לאתר. יתר על כן, אתה תפסיד מכירות מלקוחות המבצעים רכישות או עסקאות דרך המכשיר הנייד שלהם.

 

בניית חנות וירטואלית או חנות אינטרנטית

הכירו את ווקומרס, ווקומרס הוא התוסף הכי פופולארי לבניית חנות וירטואלית על בסיס וורדפרס. וורדפרס היא מערכת קוד פתוח. ככזו, היא מתעדכנת ומשתנה כל הזמן.

ווקומרס הוא חינמי ובאמצעותו אפשר למכור מוצרים דיגיטליים וכן מוצרים פיזיים. אז איך מקימים אתר מכירות בוורדפרס?

צעד 1:

נכנסים לתוך לוח הבקרה של וורדפרס, מכאן ל'תוספים' ומ'תוספים' ל'תוסף חדש'. בתוסף חדש חפשו את WooCommerce התקינו את תוסף הווקומרס המופיע ראשון ברשימת החיפוש, לאחר הורדת התוסף יופיע בפניכם אשף ההגדרות של ווקומרס.

צעד 2:

הגדרה של סוג המוצרים. תוכלו בינתיים להשאיר את זה לפי ברירת המחדל של ווקומרס.

צעד 3:

גשו ללשונית 'מוצרים' שנוספה ללוח הבקרה לאחר הורדת התוסף. מלשונית מוצרים היכנסו ל'הוסף חדש' והוסיפו את המוצר או המוצרים שלכם.

צעד 4:

גשו לתחתית העמוד והוסיפו את תיאור המוצר ונתונים נוספים על המוצר, אם המוצר הוא דיגיטלי יש לכם כרגע אופציה להעלות את הקובץ לאתר, בהמשך ניתן להגדיר עד איזה תאריך יהיה אפשרי להוריד את הקובץ.

צעד 5:

הגדרת אפשרות תשלום. יש שני אופציות: 1. אפשרות של תשלום רגיל, מזומן, צ'קים או כרטיס אשראי לא דרך האינטרנט (אלא בעת אספקת המשלוח וכדומה) לשם כך סמנו באפשרויות תשלום: 'תשלומים לא מקוונים'. אופציה נוספת היא תשלום דרך Paypal, אם ברצונכם להשתמש באפשרות זו השאירו את הסימון כפי שהוא מופיע באשף, אם אין ברצונכם להשתמש באופציה זו הסירו את הסימון מהאתר.

צעד 6:

סמנו והגדירו את אפשרויות המשלוחים. אם אתם מוכרים מוצר דיגיטלי הסירו את סימון המשלוחים.

צעד 7:

התקינו את התוסף Jetpack שיגלה בפניכם עולם חדש של פונקציות לחנות וורדפרס. אם אתם עדיין לא מספיק מיומנים עדיף שתשאירו את הצעד הזה להמשך.

צעד 8:

הפעלה ויאללה… תתחילו למכור…

אחרי בניית חנות אינטרנטית – איך מגדירים מבצעים ועוד:

לאחר שהפעלתם את החנות אפשר להגדיר מבצעים באתר למוצרים שונים, את המבצעים מגדירים בלשונית 'כללי' שמופיעה בתוך לשונית 'נתוני מוצר'. מתחת ללשונית 'כללי' מופיעה גם הלשונית 'מלאי' זוהי הלשונית שתשמש אתכם לניהול המלאי, להגדרת מספר קטלוגי, כמות קיימת וכן מידע לגולשי האתר בדבר זמינות המוצר במלאי (אם המוצר אזל או לא). מתחת ללשונית 'מלאי' יש לשונית 'משלוח' לפני שתטפלו בלשונית זו עליכם להגדיר קודם סוג משלוח (אם בכלל נדרש משלוח) ההגדרה של המשלוח היא לפי אזורי משלוח, אפשרויות משלוחים וסוגי משלוחים, לאחר מכן תצטרכו להגדיר בלשונית זו, את מידות המוצר ומשקלו.

 

קידום מוצרים והגדרת תכונות של חנות וירטואלית

'מוצרים מקושרים' תוכלו להגדיר מוצרים מסוימים שיופיע על הפיד המציעים לגולשי האתר מוצרים דומים למוצר שהם מחפשים או מוצרים שתרצו לקדם. לאחר מכן תוכלו לתת לגולשים מידע אודות תכונות מיוחדות של המוצר כגון – שביר, עמיד לאורך זמן וכדומה.

 

 

 

צרו איתנו קשר