קורס php – חמישה טיפים שכדאי להכיר לפני שבוחרים היכן ללמוד

קורס php
מקדימים תרופה למכה ובכדי להקדים תרופה למכה הבאנו לכם 5 טיפים שכדאי לכם לדעת לפני שתחליטו היכן ללמוד ואם בכלל ללמוד php.
  • לפני שתרצו ללמוד php נסו לקבל כמה שיותר רקע והכרה של שפות תוכנה שונות ומגוונות. לאחר שתקבלו הכרה בסיסית נסו להתעמק בלוגיקה ולפתור בעיות שונות באמצעות מעט הידע שברשותכם. לגוגל יש קורס חינם ללימוד חומר בסיסי של תכנות. על זה נאמר: חפשו בגוגל…
 
  • התחברו לפורומים של מתכנתים מתקדמים. תרוויחו מכך כמה דברים. א. עזרה בפתרון בעיות ובהתאמנות במודלים שונים של דרכי פתרון שונים לבעיות שונות בעיקר בשפת php. ב. כשתהיו בשלים יותר, תוכלו לברר בפורום על מקומות לימוד מומלצים לשפת php. ג. קבוצה זו תשמש כנטוורקינג למציאת עבודה לאחר שתסיימו את הלימודים.
 
  • נסו להיכנס לאתרים שמאפשרים כתיבת קוד שפת php אינטראקטיבית. מה זה אומר? לאחר שיהיה לכם מעט רקע בכתיבת קוד בשפת php, תוכלו להכניס לאותו אתר אינטרנט קוד שאמור לעשות פעולה מסוימת (נניח, בנייה של משחק מחשב), בסמוך לקוד ייפתח חלון קטן שידמה את מסך המחשב ויראה לכם את התוצרת של הקוד שבניתם, כך תקבלו הרבה הבנה ואינטואיציה ותגיעו הרבה יותר בשלים ללימוד השפה.
 
  • מעט פרטים טכניים שכדאי לדעת לפני שמתחילים ללמוד php: יש קורסים לשפת php המיועדים לסטודנטים של הנדסת תוכנה או למתכנתים מתקדמים, אך ישנם גם קורסים המיועדים לבעלי אנשים ללא רקע מיוחד. משכי הקורסים גם הם משתנים בין כמה שבועות לכמה חודשים. מספר השעות האקדמיות נע בין 150 שעות אקדמיות ללימוד הבסיסי יותר, ל-550 שעות אקדמיות לקורס מורחב. הלימודים מתקיימים בכיתות מחשבים. בחלק ממוסדות הלימוד נדרש פרויקט גמר.
  • הכירו את תנאי הקבלה: מבחן מיון של המכללה, שליטה באנגלית, הכרה בסיסית של האינטרנט ויישומי המחשב. אלה הן הדרישות של רוב מוסדות הלימוד, ייתכנו שינויים במקומות ובפרטים ספציפיים.
  וכמובן יש את הדברים הטריוויאליים שאנו צריכים לעשות תמיד, לפני כל כניסה ללימודים כלשהם: להשוות מחירים ולברר לגבי מלגות ומסלולים קיימים, מי יודע, אולי תוך כדי בירורים יתברר לכם שאתם נמשכים יותר לשפת תכנות אחרת, או נושא אחר שקשור להייטק ודיגיטל. היכן ניתן לעבוד לאחר קבלת תעודה על סיום הלימודים בהצלחה? חברות העוסקות בפיתוח תוכנה לאינטרנט משוועות למתכנתי php. כמו כן חברות העוסקות בפיתוח של אפליקציות ותוכנות לאינטרנט צריכות אנשי php. תנו לנו רק לאחל לכם למידה נעימה ומועילה!

צרו איתנו קשר